Ocena kampanii wyborczej 2010 wed艂ug T.Lisa

Gor膮co polecam ostatni artyku艂 Redaktora Naczelnego tygodniaka "Wprost", podsumowuj膮cy prezydenck膮 kampani臋 wyborcz膮 2010. zgadzam si臋 w pe艂ni ze s艂owami Pana Lisa i cieszy mnie, i偶 daje on przy okazji tego artyku艂u tak偶e 艣wiadectwo swej postawy obywatelskiej , zachecajac do p贸j艣cia do wybor贸w.

Czytaj wi臋cej...

Wp艂yw komunikacji niewerbalnej na decyzj臋 wyborcz膮

W r贸偶nych publikacjach wielu autor贸w i badaczy porusza temat wp艂ywu mimiki twarzy, gest贸w, otoczenia w kt贸rym polityk jest przedstawiany, sytuacji w kt贸rych jest fotografowany czy chocia偶by wp艂ywu prezencji 偶ony kandydata na ostateczny wyb贸r w kampanii wyborczej. Ciekawe zestawienie zaproponowa艂a Wirtualna Polska. prze艣led藕my te zdj臋cia i zobaczymy czy wyb贸r b臋dzie rzeczywi艣cie zgodny z naszymi odczuciami. Oczywi艣cie nie mo偶emy zak艂ada膰, 偶e osoby, kt贸re b臋d膮 dokonywa艂y tego wyboru (w tym przypadku cz艂onkowie PO) zapoznali si臋 z tymi uj臋ciami. Traktuj臋 wi臋c to jako zabawny test.

Czytaj wi臋cej...

Podkategorie

  • Polecane konferencje i szkolenia

    Studia Podyplomowe "Przyw贸dztwo w biznesie" 聽POLECAM!

    Budowanie silnej pozycji rynkowej przedsi臋biorstwa, rozpatrywanej w perspektywie d艂ugofalowej, wymaga skutecznego przyw贸dztwa. Wiek XXI przynosi ze sob膮 nowe wyzwania zwi膮zane z innowacjami technologicznymi, globalizacj膮 oraz rosn膮c膮 konkurencj膮.聽 To wszystko wi膮偶e si臋 ze zmianami, kt贸re w coraz szerszym i g艂臋bszym zakresie dotykaj膮 przedsi臋biorstwa oraz pracuj膮ce w nich zespo艂y pracownik贸w. W艂a艣ciwe zarz膮dzanie przedsi臋biorstwami wymaga wysokich kwalifikacji lider贸w. Celem studi贸w jest przekazanie s艂uchaczom wiedzy na temat rozwijania cech oraz zdolno艣ci przyw贸dczych a tak偶e zdobycia praktycznych umiej臋tno艣ci w procesach zarz膮dzania przedsi臋biorstwami, zespo艂ami, budowania relacji z podmiotami otoczenia a ponadto rozwijania w艂asnej osobowo艣ci oraz podnoszenia kwalifikacji.

    聽W okresie dw贸ch semestr贸w, s艂uchacze SPPwB uzyskaj膮 wiedz臋 oraz umiej臋tno艣ci z nast臋puj膮cych obszar贸w:

    • w jaki spos贸b realizowa膰 wizj臋 strategiczn膮 czyli d艂ugofalowego rozwoju przedsi臋biorstwa,
    • jakich technik u偶ywa膰 w budowaniu strategii, komunikowaniu cel贸w pracownikom, ich przekonywaniu oraz motywowaniu do realizowania stawianych zada艅,
    • jakich u偶ywa膰 narz臋dzi聽 w procesie zarz膮dzania zespo艂ami pracownik贸w,
    • jak skutecznie wprowadza膰 zmiany w przedsi臋biorstwie,
    • w jaki spos贸b rozpoznawa膰 oraz doskonali膰 w艂asny potencja艂 przyw贸dczy,
    • jakich u偶ywa膰 sposob贸w dla zapewnienia harmonijnego rozwoju przedsi臋biorstwa w perspektywie d艂ugofalowej,
    • jakie wnioski mo偶na wyci膮ga膰 z do艣wiadcze艅 skutecznych lider贸w i teorii oraz modeli przyw贸dztwa

    Gwarancj膮 wysokiego poziomu studi贸w jest najnowsza wiedza wyk艂adowc贸w akademickich oraz do艣wiadczenia praktyk贸w, najbardziej skutecznych lider贸w biznesu w przedsi臋biorstwach polskich oraz globalnych. Uzyskana wiedza oraz umiej臋tno艣ci pozwol膮 absolwentom studi贸w na skuteczne zarz膮dzanie przedsi臋biorstwami oraz zespo艂ami pracownik贸w.

    Organizator: Studia Podyplomowe i MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu聽聽

    Rekrutacja trwa do:聽28.09.2013

    email:聽Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript.,聽telefon:聽61-854-33-15,聽

    Koszt uczestnictwa:聽4600.00 z艂聽

    Dodatkowe informacje na nagraniu video:

    http://www.youtube.com/watch?v=d349W3gI5vg