Czas i motywy podj臋cia decyzji wyborczej.
Korzystaj膮c z tych wynik贸w badania kandydaci prowadz膮cy swe kampanie wyborcze mog膮 odpowiednio rozk艂ada膰 w czasie nasilenie dzia艂a艅 zwi膮zanych z komunikacj膮 marketingow膮 skierowan膮 do poszczeg贸lnych segment贸w wyborc贸w: do wy偶ej wykszta艂conych bardziej intensywnie na pocz膮tku kampanii wyborczej, natomiast mniej wykszta艂conych i do os贸b m艂odych wiekiem bardziej intensywnie na jej ko艅cu. Wida膰 te偶, 偶e prawie jedna trzecia wyborc贸w badanych okre艣li艂a si臋 jako niezdecydowani prawie do ostatnich chwil chwili kampanii. Jest to bardzo du偶a cz臋艣膰 elektoratu, o kt贸ry kandydaci powinni zabiega膰 w szczeg贸lny spos贸b.