Publikacje w艂asne

PUBLIKACJE W POZYCJACH NAUKOWYCH聽

1. Artyku艂: Marketing polityczny w Polsce - perspektywa prowadzenia samorz膮dowej kampanii wyborczej ruchu obywatelskiego [w]聽Marketing. Koncepcje i do艣wiadczenia. (red.) H. Marek,

聽 聽 A. Sawicki, Wydawnictwo Bernardinum, Pelplin 2021, s. 143-163,聽(on-line PDF)

2. Artyku艂: Zarz膮dzanie poprzez mark臋 personaln膮 jako nowa strategia komunikacji w polityce,聽Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Marketing i Rynek, 8/2020, s. 21-32

3. Artyku艂: Znaczenie marki personalnej w zarz膮dzaniu us艂uga i produktem w ochronie zdrowia, Wydawnictwo Wy偶szej szko艂y In偶ynierii i Zdrowia w Warszawie - w przygotowaniu wydawnictwa聽

4. Artyku艂:聽Branding personalny i coaching jako techniki zarz膮dzania mark膮 jednostek administracji publicznej,聽Rocznik Centrum Coachingu Akademii L.Ko藕mi艅skiego聽Coaching Review 1/2013 (5) s.107-123

5. Artyku艂: Marketing polityczny: wizerunek czy przes艂anie? w H.Mruk (red) Reklama i PR na rozdro偶u?, Wydawnictwo Forum Naukowe Pozna艅, 2008, s.113-125聽

6. Artyku艂: Marketing w polityce - szczeg贸lny przypadek czy z艂o偶ona procedura dzia艂ania?, Przegl膮d Politologiczny UAM Pozna艅, nr 4/2006, s.29-41

7. Recenzja: M.Jezi艅ski (red) Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, Dom Wydawniczy DUET, Toru艅, 2005 w Wroc艂awskie Studia Politologiczne, nr 7, 2006

PUBLIKACJE W CZASOPISMACH I W WITRYNACH INTERNETOWYCH

1. Artyku艂 :聽Autentyczno艣膰, Czym branding personalny jest a czym nie jest w 艣wiecie polityki , witryna internetowa http://www.brandingpersonalny.pl/publikacje/3/62, IV-V 2013

2. Odpowiedzi do artyku艂u:聽Do polityki? Tu mi paprotka wyro艣nie!聽E.Soba艅ska, Magazyn Polska G艂os Wielkopolski, 17.06.2011 s.2-3