Szkolenia grupowe

Szkolenie grupowe przeznaczone jest dla:

  • dzia艂aczy danej partii, kt贸rzy na co dzie艅 dzia艂aj膮 aktywnie, a wsp贸lnie razem spotykaj膮 si臋 przy okazji zjazd贸w danej partii. Celem tego szkolenia jest stworzenie lub rozszerzenie wsp贸lnych wi臋zi pomi臋dzy jej cz艂onkami oraz g艂臋bsze zrozumienie filozofii marketingu politycznego, a tak偶e zrozumienie w艂asnej warto艣ci, kt贸r膮 mog膮 kandydaci eksponowa膰 w ka偶dych kampaniach wyborczych.
  • kobiet, kt贸re pragn膮 zaistnie膰 i realizowa膰 si臋 w 艣wiecie polityki lub zamierzaj膮 aktywnie przygotowa膰 si臋 do udzia艂u w kampanii wyborczej.
  • wszystkich, pragn膮cych profesjonalnie zbudowa膰 sw贸j wizerunek czy ca艂ej organizacji (np. samorz膮dy, urz臋dy administracji publicznej)
  • os贸b dzia艂aj膮cych na rynku politycznym przygotowuj膮cych si臋 do startu w kampanii wyborczej
  • organizator贸w studi贸w podyplomowych poszerzaj膮cych sw贸j program o nowe dziedziny wiedzy聽

Pakiety us艂ug Brandingu politycznego 鈥 sesje grupowe

  • PAKIET BIA艁Y 鈥 zapytaj o cen臋

- grupa 10-50 os贸b,

- 3 godziny

- pisemna umowa wsp贸艂pracy

- prezentacja multimedialna

- om贸wienie autorskiego procesu budowy marki personalnej

- wskazanie najwa偶niejszych narz臋dzi do budowy marki personalnej

  • PAKIET CZERWONY 鈥 Zapytaj o cen臋

- grupa 10-20 os贸b,

- 8 godzin

- pisemna umowa wsp贸艂pracy

- prezentacja multimedialna

- om贸wienie 3 etap贸w autorskiego procesu budowy marki personalnej

- wsparcie w pracy nad celami, to偶samo艣ci膮 i wizerunkiem marki

- wskazanie najwa偶niejszych narz臋dzi do budowy marki w tych obszarach

  • PAKIET NIEBIESKI 鈥 Zapytaj o cen臋聽

- grupa 10-20 os贸b,

- 16 godzin

- pisemna umowa wsp贸艂pracy

- prezentacja multimedialna

- om贸wienie ca艂o艣ciowe autorskiego procesu budowy marki personalnej

- wsparcie w pracy nad celami i motywacj膮, potencja艂em i to偶samo艣ci膮 marki, powierzchowno艣ci膮, przes艂aniem i prezentacj膮 marki (w tym komunikacj膮 w mediach spo艂eczno艣ciowych) oraz narz臋dziami kontroli rozpoznawalno艣ci marki.

- wskazanie uzasadnionych i skutecznych narz臋dzi w tym zakresie.

- ksi膮偶ka w prezencie

Przyk艂ady temat贸w i metody ich prowadzenia:

  • Czy w kampaniach wyborczych kandydata sprzedaje si臋 jak proszek do prania?聽Mocne i s艂abe strony kandydata
  • Znaczenie komunikacji interpersonalnej w polityce i 艣wiadomo艣膰 w艂asnej warto艣ci聽
  • Konstruowanie koncepcji rozwoju osobistego i zawodowego w polityce
  • Zasady profesjonalnej autoprezentacji
  • Czym r贸偶ni si臋 marketing d贸br konsumpcyjnych od marketingu w polityce - cechy szczeg贸lne
  • Z pozor贸w nie s膮dzi膰, bo 艂atwo mo偶na pob艂膮dzi膰 - profesjonalny wizerunek polityka
  • Wizerunek polityka - kobiety
  • Skuteczne techniki i narz臋dzia w kampaniach wyborczych.聽
  • Komunikacja perswazyjna w polityce
  • Znaczenie kolor贸w i symboli聽 w polityce.
  • Public relations w polityce.
  • Przyw贸dztwo kobiet w biznesie i polityce.
  • ABC marketingu politycznego - przygotuj sw膮 kampani臋 wyborcz膮!聽
  • Wizerunek organizacji administracji publicznej a wizerunek pracownik贸w.
  • Branding personalny w polityce
  • Sp贸jna marka - branding personalny pracownik贸w
  • Postaw na siebie - branding personalny
  • Jak 艣wiadomie kreowa膰 swoj膮 mark臋

METODY I FORMY PRACY

-praca indywidualna
-praca w grupach
-dyskusja na forum
-drama
-wyk艂ad prowadz膮cego

ZAPRASZAM DO WSP脫艁PRACY !

KONTAKT: dr Joanna Kinastowska

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript.

tel. 691 01 71 71