Marketing polityczny w teorii i praktyce.

Marketing polityczny w teorii i praktyce
Redakcja: Andrzej W. Sobkowiak, Leszek Sobkowiak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego, 2009



Pod redakcj膮 Andrzeja W. Sobkowiaka i Leszka Sobkowiaka wydano poraz drugi ksi膮偶k臋, stanowi膮c膮 przegl膮d wiedzy na temat marketingu politycznego. Pozycja ta mo偶e by膰 traktowana jako podr臋cznik w zakresie tej tematyki. Sk艂adaj膮 si臋 na ni膮 artyku艂y naukowe opracowane przez: LESZEK SOBKOWIAK "Dzia艂ania polityczne. Teoria i praktyka",
ROBERT WISZNIOWSKI "Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego", ANDRZEJ W. JAB艁O艃SKI "Marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA", MARZENA CICHOSZ "Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego", ANDRZEJ CZAJOWSKI "Wyborca na rynku politycznym", DARIUSZ SKRZYPI艃SKI "Strategie partii politycznych", KRYSTYNA A. PASZKIEWICZ "Public relations w polityce", MA艁GORZATA JANIK-WISZNIOWSKA "Promocja i reklama polityczna", JACEK SROKA "Lobbing jako strategia promocji interes贸w grupowych".

Cena :聽聽 23,00 z艂