Si艂a marki le偶y w Tobie
W komunikacji politycznej, lecz tak偶e biznesowej coraz wa偶niejsze jest znalezienie nowego, skutecznego sposobu dotarcia do odbiorc贸w z prostym i zrozumia艂ym przekazem, tak by zwi臋kszy膰 w艣r贸d nich rozpoznawalno艣膰 i pozyska膰 czy mo偶e nale偶y powiedzie膰 odzyska膰 ich zaufanie. Popularne sta艂y si臋 twierdzenia o potrzebie budowy strategii odpowiedzialnych spo艂ecznie, co w sytuacji globalnej wymiany informacji, permanentnej oceny, ogromnego wp艂ywu medi贸w, zw艂aszcza medi贸w spo艂eczno艣ciowych jest dla wielu lider贸w wyzwaniem. 聽
Aby odnie艣膰 dzi艣 sukces musz膮 oni w艂a艣ciwie kszta艂towa膰 swoj膮 mark臋. Mark臋 indywidualn膮, ale i partyjn膮 czy biznesow膮, a tak偶e wszystkich cz艂onk贸w tej organizacji. Takiemu celowi s艂u偶y zarz膮dzanie poprzez mark臋 personaln膮.
Nowa metoda zarz膮dzania - branding personalny stosowany w obszarze polityki czy biznesu bazuje na autentycznych zasobach polityka czy lidera: tych aktualnych (jaki jestem, czym dysponuj臋), potencjalnych (jak mog臋 to zmieni膰, wymagaj膮cych zmian i kompetencji, wsparcia z zewn膮trz) oraz spo艂ecznych (u偶yteczno艣膰, rozpoznawalno艣膰, wsp贸艂dzia艂anie). Tylko dzi臋ki nim oraz sp贸jnej prezentacji w harmonijny spos贸b, mo偶liwie wielorakimi kana艂ami, do celowo wybranego segmentu odbiorc贸w podmiot polityczny i biznesowy mo偶e wzbudzi膰 pozytywne emocje swych odbior贸w i przejrzysto艣膰 wizerunkow膮, a w d艂ugiej perspektywie tak偶e uznanie i szacunek, gwarantuj膮ce przewag臋 na rynku.
Jakie funkcje spe艂nia zatem marka polityczna i personalna?