Artyku艂y i studia
聽
1.Brown S. Baw, dr臋cz i zaskakuj swoich klient贸w (oni to uwielbiaj膮), Harvard Business Review On Marketing, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006
2.Budzanowska M. Kolor w budowaniu marki- Marketing w praktyce, listopad聽2002, Nr 11
3.Callander S. Electoral Competition in Heterogeneous Districts, w: Journal of聽Political Economy Vol.113 nr 5, October 2005
4.Cichosz M., Skrzypczy艅ski D. Co to jest marketing polityczny? Aida ,sierpie艅 1997
5.Danielewicz T. Prezydenta w dobrym stanie sprzedam, Magazyn Brief nr 15聽Listopad 2000
6.Debek P, D臋bek P. Klikanie na w艂adz臋, miesi臋cznik Magazyn komputerowy ,Chip, Pa藕dziernik 2000
7.Doma艅ski T.,Dianoux Ch., Hermann Jean-Luc Wp艂yw reklamy por贸wnawczej聽na zachowania konsument贸w, Marketing i Rynek, nr 3 2003
8.Fabja艅ski M. Drugi prezydent gratis, czasopismo Przekr贸j, pa藕dziernik 2004
9.Frydrykiewicz F., Groblewski K. Najwi臋cej wydali najwa偶niejsi,聽Rzeczypospolita z 18.10.2000
10.Gawry艂 F., Zdort M.D. Politycy na sprzeda偶, Rzeczpospolita Publicystyka聽Opinie 08.02.2000
11. Gibbs N. What Do Women Want, Time, 11.10.2004
12.Gillert P. ?Silny swoim wrogiem? Rzeczpospolita 31.07.2004
13.G艂owacka A. Prezydenckie public relations , Press, 藕r贸d艂o Internet
14.G艂owacka A. Wizerunek g艂owy, Press, nr 7(54) 2000
15.Gnat A. To偶samo艣膰 a wizerunek polityka, Advertising&You nr 1, 2001
16.Gnat A. Tylko bez polityki prosz臋, Advertising&You nr 3, 2000
17.Hennig-Thurau T., Groth M., Paul M., Gremler D. Are All Smiles Created聽Equal? How Emotional Contagion & Emotional Labor Affect聽Service Relationships, Journal of Marketing , 2006聽vol.70 nr 3
18.Hugo-Bader J., reporta偶,聽Zakr臋c臋 was jak s艂oiki na zim臋, Gazeta Wyborcza nr聽297, Magazyn Warszawski nr 51 z dn.20.12.2001
19.Janicki J.T. Odpowiednie da膰 partii s艂owo, Przekr贸j, 2003
10.Kenny D., Marshall J.F. Marketing kontekstowy-prawdziwa rola Internetu,聽Harvard Business Review On Marketing, Wydawnictwo Helion,聽Gliwice 2006
21.Klein J.G. A Race Is What America's Now Got, Time, 11.10.2004
22.Klein J.G., Ahluwalia R. Negativity in the Evaluation of Political Candidates ,Journal of Marketing January 2005, vol.69, nr 1
23.Kolny B. Wyk艂ad na Konferencji Naukowej w Sopocie, dodatek do ?Gazety
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Morskiej? nr 254, Gazeta Wyborcza z dnia 30.10.2001
24.Krajewska T. dodatek Gazety Wyborczej z dn.07.03.2002 r.
25.Kublik A. Walka o ekran, Gazeta Wyborcza, 12.06.1997
26.Kurski J. Dzi艣 zbieram 偶niwo, Gazeta Wyborcza nr 227 Warszawa,聽28.09.2001
27.Lis T. Abrakadabra, dodatek Gazety Wyborczej z dn.31.01.2002 Wydanie聽Warszawskie, Magazyn 5
28.艁a艅 M. Kampania wyborcza dzie艅 po dniu, czyli o czym ka偶dy polityk聽wiedzie膰 powinien, Magazyn Brief, 藕r贸d艂o Internet
29.艁a艅 M. Prezydent na druciku, Magazyn Brief, 藕r贸d艂o Internet
30.Makarenko V., W臋glarczyk B. Produkt wstydliwy, Gazeta Wyborcza nr 218,聽Warszawa 18.09.2000
31.Markowski R., wyniki badania CBOS, za: Gazeta Wyborcza z dn.26.10.2001
32.McAlister L. Unleashing Potential, Journal of Marketing, 2005, vol. 69, nr 4
33.Murawski J. Popyt samorz膮dowy, Miesi臋cznik Press, pa藕dziernik 2002
34.Nowoszewski M. Symbol doskona艂y: J臋zyk barw, Brief, 27/2001
35.Olczyk E. Wszystkie barwy kampanii , Rzeczpospolita, 6.10.2000
36.Olszewski A. O badaniach wyborczych, Brief, 26.10.2001
37.Ostrowski M. Ameryka psuje si臋 od brzeg贸w, Polityka, nr 46 z dnia聽13.11.2004
38.Raju J.S. Revitalizing the Role of Marketing in Business Organizations: What聽Can Poor Academics Do to Help? , Journal of Marketing, 2005,聽vol. 69, nr 4
39.Sheth J.N., Sisodia R.S. Does Marketing Need Reform?, Journal of聽Marketing 2005 vol.69, nr 4
40.Sielicki J. Raport Style 偶ycia Polak贸w 2002, Marketing w praktyce,聽Listopad 2002 nr 11
41.Siennicki P. Wszyscy ludzie Mariana, 藕r贸d艂o Internet
42.S艂awi艅ski M. Marketing partyjny, Businessman, Marzec 2002
43.Sosnowski M. Czujno艣膰 na czacie, Press, nr 5 2002
44.Stafiej L. Imponderabilia lepperiady, Magazyn Brief nr 26, Pa藕dziernik 2001
45.Staszak K. Proszek do polityki. W cztery oczy z Jacquesem Seguela,聽Fakty nr 28, 04.09.1997
46.艢leda艅ski A. Nowa moda ze starej szafy, Marketing Serwis, VII 2002
47.Staelin R. Influencing the Practice Through Big New Ideas, Journal of聽Marketing, 2005, vol.69, nr 4
48.Tarka P. 4 razy klient zamiast 4 razy P, Brief nr 41 luty 2003
49.Tymochowicz P. Manowce marketingu- nie tylko politycznego, Brief nr 25,聽Wrzesie艅 2001
50.Wilkie W.L. Needed: A Large Sense of Marketing & Scholarship, Journal of聽Marketing, October 2005 vol.69, nr 4
51.Wojtasi艅ski Zb. Thriller polityczny. Najbardziej jest skuteczna bezwzgl臋dna聽kampania wyborcza, Rzeczpospolita, Nauka i Technika,聽19.09.2000
52.Wrzosek W. Drogi i bezdro偶a marketingu, w: Marketing i Rynek, 1998, XI
53.Zachurski T., Wygra艂, bo jest wodzem, Newsweek z dnia 14.11.2004
54.Zieli艅ski J. ?Cechy Internetu istotne dla polityk贸w? 藕r贸d艂o Internet
55.呕ebrowski M. G艂adkie problemy. Marketing polityczny to nie tylko聽wizerunek, Magazyn Brief nr 14 z 14.10.2000
56.聽Ranking rzecznik贸w, Press nr 6 2002
57.Relacja z konferencji w Sopocie: Innowacje w marketingu, dodatek do聽Gazety Morskiej nr 254,
58.wyniki g艂osowania z dnia 27.10.2002 r. zamieszczone w G艂osie聽Wielkopolskim z dnia 29.10.2002聽 dodatek Samorz膮dy 2002
59.wyniki g艂osowania z dnia 10.11.2002 r. zamieszczone w G艂osie聽Wielkopolskim z dnia 12.11.2002