II TURA WYBOR脫W PREZYDENCKICH - 4 VII 2010
Informacja prasowa
"Gdziekolwiek b臋dziesz, zag艂osuj" - nowe terminy sk艂adania wniosk贸w o g艂osowanie przez pe艂nomocnika oraz z wykorzystaniem za艣wiadczenia o prawie do g艂osowania.
Informacja prasowa
"Gdziekolwiek b臋dziesz, zag艂osuj" - nowe terminy sk艂adania wniosk贸w o g艂osowanie przez pe艂nomocnika oraz z wykorzystaniem za艣wiadczenia o prawie do g艂osowania.
Gor膮co polecam ostatni artyku艂 Redaktora Naczelnego tygodniaka "Wprost", podsumowuj膮cy prezydenck膮 kampani臋 wyborcz膮 2010. zgadzam si臋 w pe艂ni ze s艂owami Pana Lisa i cieszy mnie, i偶 daje on przy okazji tego artyku艂u tak偶e 艣wiadectwo swej postawy obywatelskiej , zachecajac do p贸j艣cia do wybor贸w.
Uczucia wyborcze po 10 kwietnia.
Po艣miertna idealizacja Lecha Kaczy艅skiego pomog艂a Jaros艂awowi, ale nie odwr贸ci艂a z艂ych uczu膰, jakie wzbudza. Wed艂ug majowego sonda偶u IPSOS dla "Gazety" I tur臋 wybor贸w wygra艂by Bronis艂aw Komorowski z poparciem 50 proc., przed Jaros艂awem Kaczy艅skim z 31 proc. W II turze Komorowski roznosi Kaczy艅skiego 66 do 34 proc.
W r贸偶nych publikacjach wielu autor贸w i badaczy porusza temat wp艂ywu mimiki twarzy, gest贸w, otoczenia w kt贸rym polityk jest przedstawiany, sytuacji w kt贸rych jest fotografowany czy chocia偶by wp艂ywu prezencji 偶ony kandydata na ostateczny wyb贸r w kampanii wyborczej. Ciekawe zestawienie zaproponowa艂a Wirtualna Polska. prze艣led藕my te zdj臋cia i zobaczymy czy wyb贸r b臋dzie rzeczywi艣cie zgodny z naszymi odczuciami. Oczywi艣cie nie mo偶emy zak艂ada膰, 偶e osoby, kt贸re b臋d膮 dokonywa艂y tego wyboru (w tym przypadku cz艂onkowie PO) zapoznali si臋 z tymi uj臋ciami. Traktuj臋 wi臋c to jako zabawny test.
Budowanie silnej pozycji rynkowej przedsi臋biorstwa, rozpatrywanej w perspektywie d艂ugofalowej, wymaga skutecznego przyw贸dztwa. Wiek XXI przynosi ze sob膮 nowe wyzwania zwi膮zane z innowacjami technologicznymi, globalizacj膮 oraz rosn膮c膮 konkurencj膮.聽 To wszystko wi膮偶e si臋 ze zmianami, kt贸re w coraz szerszym i g艂臋bszym zakresie dotykaj膮 przedsi臋biorstwa oraz pracuj膮ce w nich zespo艂y pracownik贸w. W艂a艣ciwe zarz膮dzanie przedsi臋biorstwami wymaga wysokich kwalifikacji lider贸w. Celem studi贸w jest przekazanie s艂uchaczom wiedzy na temat rozwijania cech oraz zdolno艣ci przyw贸dczych a tak偶e zdobycia praktycznych umiej臋tno艣ci w procesach zarz膮dzania przedsi臋biorstwami, zespo艂ami, budowania relacji z podmiotami otoczenia a ponadto rozwijania w艂asnej osobowo艣ci oraz podnoszenia kwalifikacji.
聽W okresie dw贸ch semestr贸w, s艂uchacze SPPwB uzyskaj膮 wiedz臋 oraz umiej臋tno艣ci z nast臋puj膮cych obszar贸w:
Gwarancj膮 wysokiego poziomu studi贸w jest najnowsza wiedza wyk艂adowc贸w akademickich oraz do艣wiadczenia praktyk贸w, najbardziej skutecznych lider贸w biznesu w przedsi臋biorstwach polskich oraz globalnych. Uzyskana wiedza oraz umiej臋tno艣ci pozwol膮 absolwentom studi贸w na skuteczne zarz膮dzanie przedsi臋biorstwami oraz zespo艂ami pracownik贸w.
Organizator: Studia Podyplomowe i MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu聽聽
Rekrutacja trwa do:聽28.09.2013
email:聽Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript.,聽telefon:聽61-854-33-15,聽
Koszt uczestnictwa:聽4600.00 z艂聽
Dodatkowe informacje na nagraniu video:
Strona 2 z 3