Szkolenia grupowe
Szkolenie grupowe przeznaczone jest dla:
- działaczy danej partii, którzy na co dzień działają aktywnie, a wspólnie razem spotykają się przy okazji zjazdów danej partii. Celem tego szkolenia jest stworzenie lub rozszerzenie wspólnych więzi pomiędzy jej członkami oraz głębsze zrozumienie filozofii marketingu politycznego, a także zrozumienie własnej wartości, którą mogą kandydaci eksponować w każdych kampaniach wyborczych.
- kobiet, które pragną zaistnieć i realizować się w świecie polityki lub zamierzają aktywnie przygotować się do udziału w kampanii wyborczej.
- wszystkich, pragnących profesjonalnie zbudować swój wizerunek czy całej organizacji (np. samorządy, urzędy administracji publicznej)
- osób działających na rynku politycznym przygotowujących się do startu w kampanii wyborczej
- organizatorów studiów podyplomowych poszerzających swój program o nowe dziedziny wiedzy
Pakiety usług Brandingu politycznego – sesje grupowe
- PAKIET BIAŁY – zapytaj o cenę
- grupa 10-50 osób,
- 3 godziny
- pisemna umowa współpracy
- prezentacja multimedialna
- omówienie autorskiego procesu budowy marki personalnej
- wskazanie najważniejszych narzędzi do budowy marki personalnej
- PAKIET CZERWONY – Zapytaj o cenę
- grupa 10-20 osób,
- 8 godzin
- pisemna umowa współpracy
- prezentacja multimedialna
- omówienie 3 etapów autorskiego procesu budowy marki personalnej
- wsparcie w pracy nad celami, tożsamością i wizerunkiem marki
- wskazanie najważniejszych narzędzi do budowy marki w tych obszarach
- PAKIET NIEBIESKI – Zapytaj o cenę
- grupa 10-20 osób,
- 16 godzin
- pisemna umowa współpracy
- prezentacja multimedialna
- omówienie całościowe autorskiego procesu budowy marki personalnej
- wsparcie w pracy nad celami i motywacją, potencjałem i tożsamością marki, powierzchownością, przesłaniem i prezentacją marki (w tym komunikacją w mediach społecznościowych) oraz narzędziami kontroli rozpoznawalności marki.
- wskazanie uzasadnionych i skutecznych narzędzi w tym zakresie.
- książka w prezencie
Przykłady tematów i metody ich prowadzenia:
- Czy w kampaniach wyborczych kandydata sprzedaje się jak proszek do prania? Mocne i słabe strony kandydata
- Znaczenie komunikacji interpersonalnej w polityce i świadomość własnej wartości
- Konstruowanie koncepcji rozwoju osobistego i zawodowego w polityce
- Zasady profesjonalnej autoprezentacji
- Czym różni się marketing dóbr konsumpcyjnych od marketingu w polityce - cechy szczególne
- Z pozorów nie sądzić, bo łatwo można pobłądzić - profesjonalny wizerunek polityka
- Wizerunek polityka - kobiety
- Skuteczne techniki i narzędzia w kampaniach wyborczych.
- Komunikacja perswazyjna w polityce
- Znaczenie kolorów i symboli w polityce.
- Public relations w polityce.
- Przywództwo kobiet w biznesie i polityce.
- ABC marketingu politycznego - przygotuj swą kampanię wyborczą!
- Wizerunek organizacji administracji publicznej a wizerunek pracowników.
- Branding personalny w polityce
- Spójna marka - branding personalny pracowników
- Postaw na siebie - branding personalny
- Jak świadomie kreować swoją markę
METODY I FORMY PRACY
-praca indywidualna
-praca w grupach
-dyskusja na forum
-drama
-wykład prowadzącego
ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY !
KONTAKT: dr Joanna Kinastowska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 691 01 71 71