Zagadnienia us艂ug szkoleniowych

W oparciu o sw膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie z zakresu marketingu, politologii oraz pedagogiki 艣wiadcz臋 us艂ugi w formie wyk艂ad贸w lub warsztat贸w, prowadzonych w oparciu o nowoczesne metody nauczania i pracy z klientem, w kt贸rych proces dydaktyczny opiera si臋 na romantycznym podej艣ciu do programu nauczania i ma charakter dynamiczny, ca艂o艣ciowy i interakcyjny. Tematyka wyk艂ad贸w i warsztat贸w obejmuje zagadnienia zwi膮zane z marketingiem politycznym, komunikacj膮 w polityce i biznesie, wizerunkiem, brandingiem personalnym.

Program zaj臋膰 przygotowywany jest zgodnie z zasad膮 ca艂o艣ciowo艣ci, tzn. obejmuje nie tylko aspekty poznawcze ale tak偶e sfer臋 emocji, prze偶y膰 i do艣wiadcze艅 w艂asnych s艂uchaczy. Praca odbywa si臋 w elastycznie tworzonych grupach, doceniam samowiedz臋 i osobiste przemy艣lenia, odwo艂uje si臋 do pozosta艂ych r贸l pe艂nionych przez s艂uchaczy oraz kontekst贸w ich 偶ycia. Podczas zaj臋膰 nie unikam temat贸w dra偶liwych, nieustannie rozwa偶am materia艂 nauczania, kt贸ry jest okazj膮 do mojej refleksji nad wiedz膮. 聽

Proponuj臋 zatem us艂ugi szkoleniowe obejmuj膮c膮 nast臋puj膮ce zagadnienia:


1. 聽 聽Badanie rynku wyborczego.

2. 聽 聽Organizacja kampanii wyborczych w Polsce.

3. 聽 聽Kompetencje, zakres dzia艂a艅 oraz system podejmowania decyzji samorz膮d贸w w Polsce (symulacja posiedzenia samorz膮du).

4. 聽 聽Ustalenie strategii i taktyki kampanii wyborczej dla polityka

5. 聽 聽Opracowanie ca艂o艣ciowego brandingu i wizerunku polityka/ugrupowania politycznego/organizacji publicznej, w tym aspekt贸w marketingowych tego wizerunku na potrzeby danej startegii.

6. 聽 聽Stworzenie oryginalnej i poprawnej komunikacji z docelowymi wyborcami w ramach聽 wyznaczonego bud偶etu.

7. 聽 聽Dob贸r odpowiednich聽 i uzasadnionych kana艂贸w komunikacji z docelowymi wyborcami.

8. 聽 聽Dob贸r odpowiednich, oryginalnych i uzasadnionych narz臋dzi i technik komunikacji politycznej i marketingowej w trakcie kampanii wyborczej.

9. 聽 Poprawno艣膰 (merytorycznej i estetycznej) realizowanych przez polityka materia艂贸w wyborczych (radiowych, prasowych, internetowych, drukowanych) oraz skuteczno艣膰 przeprowadzanych dzia艂a艅 marketingowych (typu door-to-door, eventy, spotkania bezpo艣rednie, konference prasowe itp.).

10. Dob贸r podwykonawc贸w us艂ug zapewniaj膮cych odpowiedni poziom merytoryczny.

11. Rozwi膮zywanie sytuacji kryzysowych powsta艂ych w trakcie dzia艂a艅 komunikacji politycznej.

12. Poprawne funkcjonowania sztabu wyborczego.


KOSZT SZKOLENIA

Koszty szkolenia ustalane s膮 indywidualnie, w zale偶no艣ci od potrzeb Zamawiaj膮cego.

KONTAKT

dr Joanna Kinastowska

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript.

tel. 691 01 71 71