Marketing polityczny w teorii i praktyce.
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Redakcja: Andrzej W. Sobkowiak, Leszek Sobkowiak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2009
Pod redakcją Andrzeja W. Sobkowiaka i Leszka Sobkowiaka wydano poraz drugi książkę, stanowiącą przegląd wiedzy na temat marketingu politycznego. Pozycja ta może być traktowana jako podręcznik w zakresie tej tematyki. Składają się na nią artykuły naukowe opracowane przez: LESZEK SOBKOWIAK "Działania polityczne. Teoria i praktyka",
ROBERT WISZNIOWSKI "Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego", ANDRZEJ W. JABŁOŃSKI "Marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA", MARZENA CICHOSZ "Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego", ANDRZEJ CZAJOWSKI "Wyborca na rynku politycznym", DARIUSZ SKRZYPIŃSKI "Strategie partii politycznych", KRYSTYNA A. PASZKIEWICZ "Public relations w polityce", MAŁGORZATA JANIK-WISZNIOWSKA "Promocja i reklama polityczna", JACEK SROKA "Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych".
Cena : 23,00 zł