Artykuły i studia
1.Brown S. Baw, dręcz i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają), Harvard Business Review On Marketing, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006
2.Budzanowska M. Kolor w budowaniu marki- Marketing w praktyce, listopad 2002, Nr 11
3.Callander S. Electoral Competition in Heterogeneous Districts, w: Journal of Political Economy Vol.113 nr 5, October 2005
4.Cichosz M., Skrzypczyński D. Co to jest marketing polityczny? Aida ,sierpień 1997
5.Danielewicz T. Prezydenta w dobrym stanie sprzedam, Magazyn Brief nr 15 Listopad 2000
6.Debek P, Dębek P. Klikanie na władzę, miesięcznik Magazyn komputerowy ,Chip, Październik 2000
7.Domański T.,Dianoux Ch., Hermann Jean-Luc Wpływ reklamy porównawczej na zachowania konsumentów, Marketing i Rynek, nr 3 2003
8.Fabjański M. Drugi prezydent gratis, czasopismo Przekrój, październik 2004
9.Frydrykiewicz F., Groblewski K. Najwięcej wydali najważniejsi, Rzeczypospolita z 18.10.2000
10.Gawrył F., Zdort M.D. Politycy na sprzedaż, Rzeczpospolita Publicystyka Opinie 08.02.2000
11. Gibbs N. What Do Women Want, Time, 11.10.2004
12.Gillert P. ?Silny swoim wrogiem? Rzeczpospolita 31.07.2004
13.Głowacka A. Prezydenckie public relations , Press, źródło Internet
14.Głowacka A. Wizerunek głowy, Press, nr 7(54) 2000
15.Gnat A. Tożsamość a wizerunek polityka, Advertising&You nr 1, 2001
16.Gnat A. Tylko bez polityki proszę, Advertising&You nr 3, 2000
17.Hennig-Thurau T., Groth M., Paul M., Gremler D. Are All Smiles Created Equal? How Emotional Contagion & Emotional Labor Affect Service Relationships, Journal of Marketing , 2006 vol.70 nr 3
18.Hugo-Bader J., reportaż, Zakręcę was jak słoiki na zimę, Gazeta Wyborcza nr 297, Magazyn Warszawski nr 51 z dn.20.12.2001
19.Janicki J.T. Odpowiednie dać partii słowo, Przekrój, 2003
10.Kenny D., Marshall J.F. Marketing kontekstowy-prawdziwa rola Internetu, Harvard Business Review On Marketing, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006
21.Klein J.G. A Race Is What America's Now Got, Time, 11.10.2004
22.Klein J.G., Ahluwalia R. Negativity in the Evaluation of Political Candidates ,Journal of Marketing January 2005, vol.69, nr 1
23.Kolny B. Wykład na Konferencji Naukowej w Sopocie, dodatek do ?Gazety
Morskiej? nr 254, Gazeta Wyborcza z dnia 30.10.2001
24.Krajewska T. dodatek Gazety Wyborczej z dn.07.03.2002 r.
25.Kublik A. Walka o ekran, Gazeta Wyborcza, 12.06.1997
26.Kurski J. Dziś zbieram żniwo, Gazeta Wyborcza nr 227 Warszawa, 28.09.2001
27.Lis T. Abrakadabra, dodatek Gazety Wyborczej z dn.31.01.2002 Wydanie Warszawskie, Magazyn 5
28.Łań M. Kampania wyborcza dzień po dniu, czyli o czym każdy polityk wiedzieć powinien, Magazyn Brief, źródło Internet
29.Łań M. Prezydent na druciku, Magazyn Brief, źródło Internet
30.Makarenko V., Węglarczyk B. Produkt wstydliwy, Gazeta Wyborcza nr 218, Warszawa 18.09.2000
31.Markowski R., wyniki badania CBOS, za: Gazeta Wyborcza z dn.26.10.2001
32.McAlister L. Unleashing Potential, Journal of Marketing, 2005, vol. 69, nr 4
33.Murawski J. Popyt samorządowy, Miesięcznik Press, październik 2002
34.Nowoszewski M. Symbol doskonały: Język barw, Brief, 27/2001
35.Olczyk E. Wszystkie barwy kampanii , Rzeczpospolita, 6.10.2000
36.Olszewski A. O badaniach wyborczych, Brief, 26.10.2001
37.Ostrowski M. Ameryka psuje się od brzegów, Polityka, nr 46 z dnia 13.11.2004
38.Raju J.S. Revitalizing the Role of Marketing in Business Organizations: What Can Poor Academics Do to Help? , Journal of Marketing, 2005, vol. 69, nr 4
39.Sheth J.N., Sisodia R.S. Does Marketing Need Reform?, Journal of Marketing 2005 vol.69, nr 4
40.Sielicki J. Raport Style życia Polaków 2002, Marketing w praktyce, Listopad 2002 nr 11
41.Siennicki P. Wszyscy ludzie Mariana, źródło Internet
42.Sławiński M. Marketing partyjny, Businessman, Marzec 2002
43.Sosnowski M. Czujność na czacie, Press, nr 5 2002
44.Stafiej L. Imponderabilia lepperiady, Magazyn Brief nr 26, Październik 2001
45.Staszak K. Proszek do polityki. W cztery oczy z Jacquesem Seguela, Fakty nr 28, 04.09.1997
46.Śledański A. Nowa moda ze starej szafy, Marketing Serwis, VII 2002
47.Staelin R. Influencing the Practice Through Big New Ideas, Journal of Marketing, 2005, vol.69, nr 4
48.Tarka P. 4 razy klient zamiast 4 razy P, Brief nr 41 luty 2003
49.Tymochowicz P. Manowce marketingu- nie tylko politycznego, Brief nr 25, Wrzesień 2001
50.Wilkie W.L. Needed: A Large Sense of Marketing & Scholarship, Journal of Marketing, October 2005 vol.69, nr 4
51.Wojtasiński Zb. Thriller polityczny. Najbardziej jest skuteczna bezwzględna kampania wyborcza, Rzeczpospolita, Nauka i Technika, 19.09.2000
52.Wrzosek W. Drogi i bezdroża marketingu, w: Marketing i Rynek, 1998, XI
53.Zachurski T., Wygrał, bo jest wodzem, Newsweek z dnia 14.11.2004
54.Zieliński J. ?Cechy Internetu istotne dla polityków? źródło Internet
55.Żebrowski M. Gładkie problemy. Marketing polityczny to nie tylko wizerunek, Magazyn Brief nr 14 z 14.10.2000
56. Ranking rzeczników, Press nr 6 2002
57.Relacja z konferencji w Sopocie: Innowacje w marketingu, dodatek do Gazety Morskiej nr 254,
58.wyniki głosowania z dnia 27.10.2002 r. zamieszczone w Głosie Wielkopolskim z dnia 29.10.2002 dodatek Samorządy 2002
59.wyniki głosowania z dnia 10.11.2002 r. zamieszczone w Głosie Wielkopolskim z dnia 12.11.2002