Marketing - zagadnienia wsp贸艂czesne

Redakcja naukowa Henryk Mruk, Wydawnictwo Wy偶szej szko艂y Zarz膮dzania i Bankowo艣ci w Poznaniu, 2009


W otoczeniu przedsi臋biorstw zachodz膮 coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze bada艅 naukowych. Dynamicznym zmianom podlegaj膮 r贸wnie偶 obszary zarz膮dzania oraz marketingu. W nat艂oku obowi膮zk贸w osoby zarz膮dzaj膮ce przedsi臋biorstwami maj膮 coraz mniej czasu na 艣ledzenie literatury. Jest to g艂贸wnie zadanie tych, kt贸rzy prowadz膮 badania oraz opracowuj膮 i weryfikuj膮 teorie. Od wielu lat staramy si臋 to czyni膰 jako zesp贸艂 pracownik贸w naukowych, wsp贸艂pracuj膮cych tak偶e z w艂adzami oraz studentami Wy偶szej szko艂y Zarz膮dzania i Bankowo艣ci w Poznaniu.
Przekazuj膮c t臋 syntetycznie napisan膮 prac臋, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych 藕r贸de艂 do w艂asnych studi贸w, jako zesp贸艂 autorski pozostajemy w nadziei, 偶e b臋dzie ona u偶yteczna zar贸wno dla pracownik贸w przedsi臋biorstw, jak i student贸w.
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Prof. dr hab. Henryk Mruk