TY- jako autentyczna i silna marka polityczna

* Czy dewiza: "nieważne jak - byleby się mówiło" jest skuteczna w polityce?

* Jakie są najważniejsze zadania marketingu politycznego i czy on wystarczy by osiągnąć sukces w polityce?

* W jaki sposób przygotować się do roli polityka?

* Co to jest branding polityczny?

* Jak budować swoją markę polityczną by zyskać nie tylko chwilową uwagę wyborców ale zbudować autorytet w długiej perspektywie?

Na te wszystkie pytania i na wiele jeszcze innych otrzymasz odpowiedź korzystając ze szkolenia grupowego, które opiera się na autorskim programie budowy marki politycznej.

Obejmuje on 4 etapy projektowania własnej marki politycznej: samoświadomość, wykonalność, realizacja i ewaluacja.

Opiera się na 6 filarach własnej marki politycznej: powód, potencjał, powierzchowność, przesłanie, prezentacja i przegląd działań.

Kładzie nacisk na: autentyczność, szczerość - rzetelność, kompetencje (obecne i przyszłe), uczciwość, użyteczność, talenty przywódcze, współdziałanie z innymi. 

Wystarczy kilka spotkań, które z powodzeniem mogą być prowadzone on-line oraz trochę własnej pracy.

Ja --- przekazuję Tobie całą swoją wiedzę i doświadczenie oraz niezbędne, skuteczne narzędzia,

Ty --- budujesz swoją markę samodzielnie w oparciu o nie, zyskując autentyczność, wiarygodność i autorytet. 

Wybierz pakiet i zyskaj nową jakość w polityce !

- grupa 10-50 osób,

- 3 godziny

- pisemna umowa współpracy

- prezentacja multimedialna

- omówienie autorskiego procesu budowy marki personalnej

- wskazanie najważniejszych narzędzi do budowy marki personalnej

 

- grupa 10-20 osób,

- 8 godzin

- pisemna umowa współpracy

- prezentacja multimedialna

- omówienie 3 etapów autorskiego procesu budowy marki personalnej

- wsparcie w pracy nad celami, tożsamością i wizerunkiem marki

- wskazanie najważniejszych narzędzi do budowy marki w tych obszarach

 

- grupa 10-20 osób,

- 16 godzin

- pisemna umowa współpracy

- prezentacja multimedialna

- omówienie całościowe autorskiego procesu budowy marki personalnej

- wsparcie w pracy nad celami i motywacją, potencjałem i tożsamością marki, powierzchownością, przesłaniem i prezentacją marki (w tym komunikacją w mediach społecznościowych) oraz narzędziami kontroli rozpoznawalności marki.

- wskazanie uzasadnionych i skutecznych narzędzi w tym zakresie.

- książka w prezencie