TY- jako autentyczna i silna marka polityczna
* Czy dewiza: "nieważne jak - byleby się mówiło" jest skuteczna w polityce?
* Jakie są najważniejsze zadania marketingu politycznego i czy on wystarczy by osiągnąć sukces w polityce?
* W jaki sposób przygotować się do roli polityka?
* Co to jest branding polityczny?
* Jak budować swoją markę polityczną by zyskać nie tylko chwilową uwagę wyborców ale zbudować autorytet w długiej perspektywie?
Na te wszystkie pytania i na wiele jeszcze innych otrzymasz odpowiedź korzystając ze szkolenia grupowego, które opiera się na autorskim programie budowy marki politycznej.
Obejmuje on 4 etapy projektowania własnej marki politycznej: samoświadomość, wykonalność, realizacja i ewaluacja.
Opiera się na 6 filarach własnej marki politycznej: powód, potencjał, powierzchowność, przesłanie, prezentacja i przegląd działań.
Kładzie nacisk na: autentyczność, szczerość - rzetelność, kompetencje (obecne i przyszłe), uczciwość, użyteczność, talenty przywódcze, współdziałanie z innymi.
Wystarczy kilka spotkań, które z powodzeniem mogą być prowadzone on-line oraz trochę własnej pracy.
Ja --- przekazuję Tobie całą swoją wiedzę i doświadczenie oraz niezbędne, skuteczne narzędzia,
Ty --- budujesz swoją markę samodzielnie w oparciu o nie, zyskując autentyczność, wiarygodność i autorytet.
Wybierz pakiet i zyskaj nową jakość w polityce !
- PAKIET BIAŁY – zapytaj o cenę
- grupa 10-50 osób,
- 3 godziny
- pisemna umowa współpracy
- prezentacja multimedialna
- omówienie autorskiego procesu budowy marki personalnej
- wskazanie najważniejszych narzędzi do budowy marki personalnej
- PAKIET CZERWONY – zapytaj o cenę
- grupa 10-20 osób,
- 8 godzin
- pisemna umowa współpracy
- prezentacja multimedialna
- omówienie 3 etapów autorskiego procesu budowy marki personalnej
- wsparcie w pracy nad celami, tożsamością i wizerunkiem marki
- wskazanie najważniejszych narzędzi do budowy marki w tych obszarach
- PAKIET NIEBIESKI – zapytaj o cenę
- grupa 10-20 osób,
- 16 godzin
- pisemna umowa współpracy
- prezentacja multimedialna
- omówienie całościowe autorskiego procesu budowy marki personalnej
- wsparcie w pracy nad celami i motywacją, potencjałem i tożsamością marki, powierzchownością, przesłaniem i prezentacją marki (w tym komunikacją w mediach społecznościowych) oraz narzędziami kontroli rozpoznawalności marki.
- wskazanie uzasadnionych i skutecznych narzędzi w tym zakresie.
- książka w prezencie