Zakres tematyczny i cenowy DORADZTWA POLITYCZNEGO

W ramach doradztwa politycznego kierowanego do tych wszystkich, którzy pragną profesjonalnie przygotować się do uczestnictwa w samorządowej czy parlamentarnej kampanii wyborczej proponuję pomoc w przygotowaniu i realizacji kampanii wyborczej w ramach wcześniej opracowanego spójnego planu działania.


ZAKRES TEMATYCZNY W RAMACH DORADZTWA POLITYCZNEGO przed kampanią wyborczą
 

W ramach doradztwa politycznego kierowanego do tych z Państwa, którzy pragną bardziej profesjonalnie  przygotować się do uczestnictwa w samorządowej czy parlamentarnej kampanii wyborczej proponuję usługę opracowania planu działania obejmującego zagadnienia związane z marketingiem i brandingiem politycznym oraz komunikacją polityczną. Wybrana przez kandydata czy kandydatkę określony pakiet usług są świadczone przez Wykonawcę w określonym miejscu lub poprzez Internet i mają charakter indywidualny (stworzone są na potrzeby konkretnej kampanii wyborczej), tak by przyniosły możliwie jak najlepszy skutek w konkretnym przypadku i konkretnym miejscu oraz czasie. Działania związane z komunikacją marketingową są opracowywane tak by kandydat czy kandydatka mogli wyróżnić się spośród ofert istniejących na danym rynku wyborczym i jak najbardziej skutecznie dotrzeć ze swym przekazem do rynku docelowego jakim jest określony segment wyborców.

 

Doradztwo polityczne może obejmować następujące zagadnienia:

  1. Badanie rynku wyborczego
  2. Szkolenie w zakresie ordynacji wyborczej oraz regulacji prawnych dotyczących partii politycznych i kampanii wyborczych w Polsce.
  3. Szkolenie w zakresie kompetencji, zakresu działań oraz systemu podejmowania decyzji samorządów w Polsce (symulacja posiedzenia samorządu).
  4. Ustalenie strategii i taktyki kampanii wyborczej dla konkretnego kandydata lub kandydatki/ organizacji politycznej/organizacji publicznej
  5. Opracowanie całościowego brandingu i wizerunku kandydata/tki, w tym aspektów marketingowych tego wizerunku na potrzeby danej startegii wyborczej.
  6. Opracowanie oryginalnej i poprawnej komunikacji z docelowymi wyborcami w ramach budżetu wyznaczonego przez kandydata/tkę
  7. Dobór odpowiednich  i uzasadnionych kanałów komunikacji z docelowymi wyborcami
  8. Dobór odpowiednich i uzasadnionych narzędzi i technik komunikacji politycznej i marketingowej w trakcie kampanii wyborczej.
  9. Doradztwo w zakresie poprawności (merytorycznej i estetycznej) realizowanych przez kandydata/tkę materiałów wyborczych(radiowych, prasowych, internetowych, drukowanych) oraz poprawności i skuteczności przeprowadzanych działań marketingowych(typu door-to-door, eventy, spotkania bezpośrednie, konference prasowe itp.).
  10. Doradztwo w zakresie doboru podwykonawców usług zapewniających odpowiedni poziom merytoryczny.
  11. Doradztwo w zakresie rozwiązywania sytuacji kryzysowych powstałych w trakcie kampanii wyborczej.
  12. Doradztwo w zakresie poprawnego funkcjonowania sztabu wyborczego i współpracy z danym kandydatem/tką

KOSZT DORADZTWA POLITYCZNEGO

Koszty ustalane według cennika, w zależności od potrzeb i wybranego pakietu usług. ZAPYTAJ O CENĘ 

- 30 minut rozmowy, podczas której określimy Twoje cele i oczekiwania oraz warunki współpracy       - UMÓW SIĘ JUŻ DZIŚ!

- pisemna umowa współpracy

- 90 minut sesja 1:1

- analiza najważniejszych wyzwań Twojej marki

- wskazanie niezbędnych narzędzi do budowy Twojej marki

- pisemna umowa współpracy

- książka

- 3 X 90 minut sesja 1:1

- analiza najważniejszych wyzwań Twojej marki

- praca nad celem, tożsamością i wizerunkiem Twojej marki

- wskazanie niezbędnych autorskich narzędzi do dopracowania Twojej marki w tych obszarach

- pisemna umowa współpracy

- książka

- 5 X 90 minut sesja 1:1

- analiza najważniejszych wyzwań Twojej marki

- praca nad celem, tożsamością, wizerunkiem Twojej marki oraz wizerunkiem w sieci

- wskazanie niezbędnych autorskich narzędzi do dopracowania Twojej marki w tych obszarach

- pomoc w tworzeniu strategii działania 

- pisemna umowa współpracy

- książka

- 8 X 90 minut sesja 1:1

- analiza najważniejszych wyzwań Twojej marki

- dookreślenie obszarów wymagających dopracowania i/lub zmian

- wsparcie w pracy nad budową Twojej autentycznej i spójnej marki

- wskazanie autorskich, skutecznych narzędzi do budowy Twojej marki

- pomoc w tworzeniu treści materiałów wyborczych

- wsparcie telefoniczne i mailowe w trakcie procesu 2 x 60 minut

 

Istnieją dwie możliwości zapłaty za usługi doradcze:

1)  - całość kwoty w formie przelewu, w dniu podpisaniu umowy

2) - w formie zadatku dla Wykonawcy 50% kwoty, w dniu podpisaniu umowy

   - pozostałą część 50%  kwoty płatne w równych ratach po każdej sesji doradczej