Odwaga nadziei

Odwaga nadziei,聽 Autor: Barack Obama , Wydawnictwo: Albatros , Listopad 2008

W dziewi臋ciu rozdzia艂ach ksi膮偶ki autor przedstawia sw贸j 艣wiatopogl膮d oraz program polityczny z uwzgl臋dnieniem wszystkich najwa偶niejszych dziedzin: od gospodarki, poprzez programy spo艂eczne, a偶 po polityk臋 obronn膮 i zagraniczn膮. Opisuje kulisy dzia艂ania ameryka艅skiej machiny politycznej, kampanii wyborczych i gromadzenia funduszy na ich prowadzenie, mechanizmy g艂osowania w Senacie i drogi dochodzenia do kompromisu

Czytaj wi臋cej...

Reklama i PR na rozdro偶u

Reklama i PR na rozdro偶u, Autor: Prof Henryka Mruka , Wydawnictwo Forum Naukowe w Poznaniu w 2008 r.

Ksi膮偶ka stanowi prezentacj臋 pogl膮d贸w autor贸w referat贸w wyg艂oszonych na konferencji zatytu艂owanej , kt贸ra odby艂a si臋 17.11.2007 r. w Wy偶szej Szkole Zarz膮dzania i Bankowo艣ci w Poznaniu聽

Czytaj wi臋cej...

Podkategorie

  • W艂asne publikacje

    Marketing.Koncepcje i do艣wiadczenia. red.H.Mruk, A. Sawicki, Wydawnictwo Bernardinum, Pelplin 2021

    ISMB 978-83-8127-694-8 (on-line PDF)聽

    Jest mi niezmiernie mi艂o, 偶e mog艂am wsp贸艂tworzy膰 bardzo warto艣ciow膮 pozycj臋, opisuj膮ca r贸偶ne, nowe podej艣cia do marketingu, kt贸ra powsta艂a pod redakcj膮 prof. Henryka Mruka oraz dr Artura Sawickiego. Pozycja jest dost臋pna w wersji on-line, dlatego tym bardziej pragn臋 podzieli膰 si臋 ni膮 z Pa艅stwem w tym miejscu.

    Polecam rozdzia艂 mojego autorstwa - rozdzia艂 8 s. 143-163