Marketing polityczny w teorii i praktyce.
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Redakcja: Andrzej W. Sobkowiak, Leszek Sobkowiak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego, 2009
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Redakcja: Andrzej W. Sobkowiak, Leszek Sobkowiak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego, 2009
Chip Heath, Dan Heat,聽Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje,
艢wiat Ksi膮偶ki, Warszawa, 2009
Tytu艂 orygina艂u: " Made To Stick, Why Some ideas Survive And Others Die?" 2007
"Marketing polityczny w praktyce - komunikacja marketingowa w kampanii wyborczej?
Autor: Joanna Kinastowska,聽 Data wydania: I/2013, Stron: 95
CENA: 50,00 z艂
ZAM脫W JU呕 DZI艢!!! - PRZE艢LIJ E-MAIL NA ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript.
Zen prezentacji. Proste pomys艂y i wa偶ne zasady.
Autor: Garr Reynolds. Data wydania: 06/2009, Stron:240
Marketing.Koncepcje i do艣wiadczenia. red.H.Mruk, A. Sawicki, Wydawnictwo Bernardinum, Pelplin 2021
ISMB 978-83-8127-694-8 (on-line PDF)聽
Jest mi niezmiernie mi艂o, 偶e mog艂am wsp贸艂tworzy膰 bardzo warto艣ciow膮 pozycj臋, opisuj膮ca r贸偶ne, nowe podej艣cia do marketingu, kt贸ra powsta艂a pod redakcj膮 prof. Henryka Mruka oraz dr Artura Sawickiego. Pozycja jest dost臋pna w wersji on-line, dlatego tym bardziej pragn臋 podzieli膰 si臋 ni膮 z Pa艅stwem w tym miejscu.
Polecam rozdzia艂 mojego autorstwa - rozdzia艂 8 s. 143-163
聽
聽
Strona 4 z 6