Marketing polityczny w Internecie
Marketing polityczny w Internecie, Autor: Sergiusz Trzeciak , Wydawnictwo Muza SA Warszawa 2010 , stron: 171
聽
聽
聽
To praktyczny podr臋cznik dla kandydat贸w w wyborach, samorz膮dowc贸w, polityk贸w, lider贸w NGO, dyrektor贸w biur i asystent贸w poselskich, urz臋dnik贸w, ekspert贸w, specjalist贸w PR, student贸w politologii, marketingu politycznego, socjologii lub psychologii spo艂ecznej zainteresowanych praktyk膮 marketingu politycznego oraz dla ka偶dego, kto chce stworzy膰 profesjonalny wizerunek w Internecie.
Pierwszy w Polsce podr臋cznik marketingu politycznego w Internecie, kt贸ry:
- pomo偶e przygotowa膰 strategi臋 Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
- poprowadzi Ci臋 przez proces przygotowania strony www, bloga oraz profili na portalach spo艂eczno艣ciowych,
- nauczy, jak wykorzystywa膰 Internet do kszta艂towania wizerunku publicznego.
Marketing polityczny w Internecie stanowi odpowied藕 dla wszystkich polityk贸w i ich wsp贸艂pracownik贸w, kt贸rzy zadaj膮 sobie pytanie: jak skutecznie kszta艂towa膰 wizerunek publiczny w Internecie?聽聽