Wyk艂ad: Reklama w obj臋ciach neuromarketingu

WSZiB w Poznaniu zaprasza na wyk艂ad Janusza Plenclera - Prezesa Zarz膮du LABoratory & Co pt. Reklama w obj臋ciach neuromarketingu.

Data: 29 listopada 2008 r., godz. 10.15
Miejsce: WSZiB ul. Robocza 4, sala nr 11

Janusz Plencler jest autorem artyku艂u pt. Reklama - koniec sztuki i czas na nauk臋, kt贸ry ukaza艂 si臋 w ksi膮偶ce Wsp贸艂czesne przemiany spo艂eczno-gospodarcze w Polsce i na 艣wiecie聽,Wydawnictwo Forum Naukowe, Pozna艅 2007. Wyst膮pi艂 tak偶e podczas konferencji Reklama i PR na rozdro偶u?聽[17 XI 2007] z referatem Koniec ery romantycznego marketingu?.

W ksi膮偶ce pod red. prof. Henryka Mruka Reklama i PR na rozdro偶u [2008] zosta艂a opublikowana rozmowa z Januszem Plenclerem pt. Neuronauka, czyli od b艂膮kania si臋 do optymalizacji, w kt贸rej zauwa偶y艂 m.in.:

"Neuronauka (neuroscience) wnika bardzo g艂臋boko w zrozumienie tego, jak wygl膮daj膮 utajone procesy podejmowania decyzji, jak pozyskujemy informacje, poznajemy, decydujemy. Implikacje wynikaj膮ce z tych odkry膰 daj膮 podstawy do tego, by przesta膰 si臋 b艂膮ka膰".