Marketing - zagadnienia współczesne
Redakcja naukowa Henryk Mruk, Wydawnictwo Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, 2009
Redakcja naukowa Henryk Mruk, Wydawnictwo Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, 2009
Przywództwo według Johna F. Kennedy'ego, Autor: John A. Barnes, Tłumaczenie: Tomasz Misiorek. Sławomir Kupisz, Maj 2006
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy, Autor: Donald T. Phillips, Tłumaczenie: Aleksander Gielnicki, Magdalena Pietrek, Listopad 2008
Winston Churchill. Przywództwo wybitnego męża stanu, Autor: Steven F. Hayward, Tłumaczenie:Sławomir Kupisz, Sierpień 2008
Barack Obama czarnoskóry Kennedy , Autor: Christoph von Marschall,
Wydawnictwo: Studio Emka , Wrzesień 2008
W Ameryce sensacja: nominację Demokratów w wyścigu do Białego Domu uzyskał Afroamerykanin. Stało się to po raz pierwszy. Jakie ma poglądy i do jakich wartości się przyznaje? Co wynika z fascynacji jego osobą?
Odziedziczone marzenia , Autor: Barack Obama , Wydawnictwo: Media Rodzina ,Listopad 2008 , Tłumaczenie: Piotr Szymczak
Książka powstała w latach 90-tych, na długo zanim stał się barack Obama politykiem nr 1 w Ameryce.
Marketing.Koncepcje i doświadczenia. red.H.Mruk, A. Sawicki, Wydawnictwo Bernardinum, Pelplin 2021
ISMB 978-83-8127-694-8 (on-line PDF)
Jest mi niezmiernie miło, że mogłam współtworzyć bardzo wartościową pozycję, opisująca różne, nowe podejścia do marketingu, która powstała pod redakcją prof. Henryka Mruka oraz dr Artura Sawickiego. Pozycja jest dostępna w wersji on-line, dlatego tym bardziej pragnę podzielić się nią z Państwem w tym miejscu.
Polecam rozdział mojego autorstwa - rozdział 8 s. 143-163
Strona 5 z 6