Publikacje własne
PUBLIKACJE W POZYCJACH NAUKOWYCH
1. Monografia: Czy każdy może zostać politykiem? Program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej. CeDeWu Warszawa, 2022.
2. Artykuł: Marketing polityczny w Polsce - perspektywa prowadzenia samorządowej kampanii wyborczej ruchu obywatelskiego [w] Marketing. Koncepcje i doświadczenia. (red.) H. Marek, A. Sawicki, Wydawnictwo Bernardinum, Pelplin 2021, s. 143-163, (on-line PDF)
3. Artykuł: Zarządzanie poprzez markę personalną jako nowa strategia komunikacji w polityce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Marketing i Rynek, 8/2020, s. 21-32
4. Artykuł: Znaczenie marki personalnej w zarządzaniu usługa i produktem w ochronie zdrowia, Wydawnictwo Wyższej szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie - w przygotowaniu wydawnictwa
5. Artykuł: Branding personalny i coaching jako techniki zarządzania marką jednostek administracji publicznej, Rocznik Centrum Coachingu Akademii L.Koźmińskiego Coaching Review 1/2013 (5) s.107-123
6. Artykuł: Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie? w H.Mruk (red) Reklama i PR na rozdrożu?, Wydawnictwo Forum Naukowe Poznań, 2008, s.113-125
7. Artykuł: Marketing w polityce - szczególny przypadek czy złożona procedura działania?, Przegląd Politologiczny UAM Poznań, nr 4/2006, s.29-41
8. Recenzja: M.Jeziński (red) Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, Dom Wydawniczy DUET, Toruń, 2005 w Wrocławskie Studia Politologiczne, nr 7, 2006
PUBLIKACJE W CZASOPISMACH I W WITRYNACH INTERNETOWYCH
1. Artykuł : Autentyczność, Czym branding personalny jest a czym nie jest w świecie polityki , witryna internetowa http://www.brandingpersonalny.pl/publikacje/3/62, IV-V 2013
2. Odpowiedzi do artykułu: Do polityki? Tu mi paprotka wyrośnie! E.Sobańska, Magazyn Polska Głos Wielkopolski, 17.06.2011 s.2-3