Marketing polityczny w praktyce - komunikacja marketingowa w kampanii wyborczej.

"Marketing polityczny w praktyce - komunikacja marketingowa w kampanii wyborczej?

Autor: Joanna Kinastowska,  Data wydania: I/2013, Stron: 95

CENA: 50,00 zł

ZAMÓW JUŻ DZIŚ!!! - PRZEŚLIJ E-MAIL NA ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



"Marketing polityczny w praktyce" to ABC kandydata startującego w wyborach.
W pozycji tej, zebrano najważniejsze informacje dotyczące marketingu politycznego, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi komunikacji marketingowej stosowanych w trakcie kampanii wyborczych oraz zmierzono się z powszechnie powtarzanymi stereotypami dotyczącymi tej dziedziny nauki. Zarówno osoby nie mające dotychczas wiedzy na ten temat , jak i praktykujące w tej dziedzinie znajdą w broszurze skomasowaną teorię popartą wieloma ciekawymi i inspirującymi przykładami z Polskich jak i zagranicznych kampanii wyborczych, bogato ilustrowanymi oraz popartymi wynikami badań marketingowych przeprowadzonych przez autorkę. Wszystko to na pięknie wydrukowanych i oprawionych 95 stronach. Materiał ten prezentowany podczas 3 godzinnego wykładu, poprowadzonego przez autorkę.
Pozycja kierowana jest zwłaszcza do osób mających zamiar kandydować w wyborach samorządowych czy parlamentarnych. Mają Państwo teraz, w okresie poprzedzającym kampanie wyborcze, okazję zamówić ten materiał i w zaciszu domowym spokojnie go przeanalizować, by móc jeszcze lepiej przygotować się do planowanych działań, tak by przyniosły one zamierzony skutek przy maksymalizacji nakładów.

Bądź mądrzejszy od innych, znajdź ciekawe i sprawdzone rozwiązania!

Gorąco ją polecam wszystkim Państwu.