Wp艂yw reklam politycznych na wyborc贸w niezdecydowanych.
Jak zosta艂o ju偶 wspomniane w poprzednich artyku艂ach zamieszczonych na witrynie, g艂贸wne wysi艂ki kandydat贸w w kampaniach wyborczych powinny by膰 nakierowane na komunikacj臋 marketingow膮 szczeg贸lnie z wyborcami niezdecydowanymi. Cz艂owiek znajduj膮c si臋 w sytuacji niepewnej stara si臋 jak najd艂u偶ej zwleka膰 z podj臋ciem decyzji. Aby zwi臋kszy膰 pewno艣膰 swoich przewidywa艅 ludzie poszukuj膮 brakuj膮cych im informacji w otaczaj膮cym ich 艣wiecie. Je艣li nie jest to mo偶liwe, w贸wczas staraj膮 si臋 przekszta艂ci膰 sytuacj臋 nieokre艣lon膮 w sytuacj臋 ryzykown膮.