O mnie

Witam bardzo serdecznie!

Jestem doktorem nauk politycznych, magistrem zarządzania i marketingu oraz dyplomowanym coachem, pedagogiem, szkoleniowcem i wykładowcą. Od 15 lat skutecznie łączy wiedzę, dającą interdyscyplinarne podejście i 10-letnie doświadczenie w pracy jako ekspert i doradca komunikacji politycznej oraz strateg brandingu personalnego.  Innowacyjne podejście łączące marketing, zarządzanie i coaching, pozwala mi czerpać satysfakcję z służenia ludziom polityki i biznesu. Gender coaching, którego jestem autorką wykorzystuje te obszary wiedzy i cechy szczególne kobiet by pomóc im w zdobyciu większej przewagi na rynku pracy. W pracy swojej wykorzystuję wiedzę, ale i doświadczenia własne z prowadzonej kampanii wyborczej w wyborach samorządowych 2014. Zakończyły się one moim sukcesem - uzyskaniem mandatu Radnej Dzielnicy Wilanowa (więcej na www.kinastowska.pl).  

Budowa silnej i spójnej marki lidera, w oparciu o autentyczne kompetencje i wartości człowieka przy efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych metod i narzędzi komunikacji daje, moim zdaniem, w czasach niepewności i szybkich zmian oczekiwaną przewagę konkurencyjną. Wierzę, że strategia brandingu personalnego budująca stabilny, długofalowy autorytet poprzez spójny wizerunek i doprecyzowaną komunikację liderów oraz całej organizacji jest dziś kluczem do sukcesu w świecie polityki i biznesu. Dzięki coachingowi, kładącemu nacisk na indywidualne podejście i zaufanie oraz skuteczne rozwiązywanie problemów, stwarzam klientom możliwości rozwoju zawodowego, kreując klimat do dokonywania odważnych  i długofalowych zmian.

Uczciwość, otwartość, odpowiedzialność, zdrowy rozsądek i użyteczność są filarami mojej pracy, którą prowadzę w oparciu o mentoring i coaching. Dogłębna wiedza i silne poczucie wrodzonej wartości każdego człowieka oraz wnikliwa analiza specyficznych szczegółów jego otoczenia, wyróżniają mnie spośród innych doradców, sprawiając, że udzielane rady są bardziej rzetelne i skuteczne. Ponadto, zamiłowanie do uporządkowania, zaradność, konsekwencja w działaniu i  kreatywność oraz metodyczne podejście do pracy daje moim klientom większe poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Solidne wychowanie, duch sportu ale i pokora towarzyszą mi przez całe życie, będąc motorem moich działań, praktycznego spojrzenia na świat i tworzenia przyjaznych relacji międzyludzkich. Nie jestem związana z żadną opcją polityczną. Zależy mi jedynie by mój kraj rozwijał się pod rządami prawych, mądrych, wartościowych i odpowiedzialnych ludzi. Uwielbiam ludzi z charyzmą, lecz cenię sobie rozmowy z każdym człowiekiem. Kontakty z  ludźmi są czasem cenniejsze niż sama wiedza, w myśl starego przysłowia: Nauka bez obyczajów jest jak nóż bez okładzin.

 


Moje zainteresowania badawcze koncentrują się głównie wokół problemów brandingu personalnego podmiotów politycznych, instrumentów marketingowych w kampaniach wyborczych, a także kwestii przywództwa i znaczenia kobiet w polityce, komunikacji perswazyjnej w polityce oraz coachingu kulturowego. Biorę udział w konferencjach naukowych i szkoleniach, śledzę nowe nurty i trendy, stale się rozwijając. Prowadzę konsultacje, szkolenia, warsztaty, wykłady dla studentów i współpracuję z fundacjami oraz międzynarodowymi organizacjami promującymi idee demokratyczne.



Publikacje własne:

1. Artykuł: Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie? w H.Mruk (red) Reklama i PR na rozdrożu?, Wydawnictwo Forum Naukowe Poznań, 2008, s.113-125

2. Artykuł: Marketing w polityce - szczególny przypadek czy złożona procedura działania?, Przegląd Politologiczny UAM Poznań, nr 4/2006, s.29-41

3. Recenzja książki: M.Jeziński (red) Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, Dom Wydawniczy DUET, Toruń, 2005 w Wrocławskie Studia Politologiczne, nr 7, 2006

4. Odpowiedzi do artykułu: Do polityki? Tu mi paprotka wyrośnie! E.Sobańska, Magazyn Polska Głos Wielkopolski, 17.06.2011 s.2-3

5. Artykuł: Autentyczność, Czym branding personalny jest a czym nie jest w świecie polityki , witryna internetowa http://www.brandingpersonalny.pl/publikacje/3/62, IV-V 2013

6. ArtykułBranding personalny i coaching jako techniki zarządzania marką jednostek administracji publicznej, Rocznik Centrum Coachingu Akademii L.Koźmińskiego Coaching Review 1/2013 (5) s.107-123



Prywatnie -

- jestem szczęśliwą żoną i matką dwojga dzieci.  Zawsze aktywnie spędzam czas, uprawiając różne sporty: tenis ziemny (trenowałam tę dyscyplinę jako dziecko), kolarstwo, narciarstwo oraz od niedawna żeglarstwo(tu strach przeobraziłam w prawdziwą pasję). Odstresowuję się w kuchni, z pasją przyrządzając dla rodziny i znajomych nowe wyszukane potrawy kulinarne oraz przy dobrej lekturze i filmie.

Fascynuje mnie kamień: zarówno ten zwykły polny jak i ten używany jako budulec w architekturze. Poniżej pozwolę sobie zająć chwilkę - przytaczając mój ulubiony wiersz na ten temat.


Zbigniew Herbert   KAMYK                                                  

kamyk jest stworzeniem                                        
doskonałym
równy samemu sobie
pilnujący swych granic
wypełniony dokładnie
kamiennym sensem
o zapachu który niczego nie przypomina
niczego nie płoszy nie budzi pożądania
jego zapał i chłód
są słuszne i pełne godności
czuję ciężki wyrzut
kiedy go trzymam w dłoni
i ciało jego szlachetne
przenika fałszywe ciepło
            - Kamyki nie dają się oswoić
              do końca będą na nas patrzeć
              okiem spokojnym bardzo jasny