Zakres tematyczny i cenowy DORADZTWA POLITYCZNEGO

W ramach doradztwa politycznego kierowanego do tych z Pa艅stwa, kt贸rzy pragn膮 bardziej profesjonalnie聽 przygotowa膰 si臋 do uczestnictwa w samorz膮dowej czy parlamentarnej kampanii wyborczej proponuj臋 pomoc w przygotowaniu i realizacji kampanii wyborczej w ramach wcze艣niej opracowanego planu szkoleniowego.


ZAKRES TEMATYCZNY W RAMACH DORADZTWA POLITYCZNEGO przed kampani膮 wyborcz膮


W ramach doradztwa politycznego kierowanego do tych z Pa艅stwa, kt贸rzy pragn膮 bardziej profesjonalnie聽 przygotowa膰 si臋 do uczestnictwa w samorz膮dowej czy parlamentarnej kampanii wyborczej proponuj臋 us艂ug臋 opracowania planu szkoleniowego obejmuj膮cego zagadnienia zwi膮zane z marketingiem politycznym i komunikacj膮 polityczn膮. Wybrane przez kandydata czy kandydatk臋 okre艣lone us艂ugi szkoleniowe s膮 艣wiadczone przez Wykonawc臋 w okre艣lonym miejscu lub poprzez Internet i maj膮 charakter indywidualny (stworzone s膮 na potrzeby konkretnej kampanii wyborczej), tak by przynios艂y mo偶liwie jak najlepszy skutek w konkretnym przypadku i konkretnym miejscu oraz czasie. Dzia艂ania zwi膮zane z komunikacj膮 marketingow膮 s膮 opracowywane tak by kandydat czy kandydatka mogli wyr贸偶ni膰 si臋 spo艣r贸d ofert istniej膮cych na danym rynku wyborczym i jak najbardziej skutecznie dotrze膰 ze swym przekazem do rynku docelowego jakim jest okre艣lony segment wyborc贸w.

Doradztwo polityczne mo偶e obejmowa膰 nast臋puj膮ce zagadnienia:

  1. Badanie rynku wyborczego
  2. Szkolenie w zakresie ordynacji wyborczej oraz regulacji prawnych dotycz膮cych partii politycznych i kampanii wyborczych w Polsce.
  3. Szkolenie w zakresie kompetencji, zakresu dzia艂a艅 oraz systemu podejmowania decyzji samorz膮d贸w w Polsce (symulacja posiedzenia samorz膮du).
  4. Ustalenie strategii i taktyki kampanii wyborczej dla konkretnego kandydata lub kandydatki/ organizacji politycznej/organizacji publicznej
  5. Opracowanie ca艂o艣ciowego brandingu i wizerunku kandydata/tki, w tym aspekt贸w marketingowych tego wizerunku na potrzeby danej startegii wyborczej.
  6. Opracowanie oryginalnej i poprawnej komunikacji z聽docelowymi wyborcami w ramach bud偶etu wyznaczonego przez kandydata/tk臋
  7. Dob贸r odpowiednich聽 i uzasadnionych kana艂贸w komunikacji z聽docelowymi wyborcami
  8. Dob贸r odpowiednich i uzasadnionych narz臋dzi i technik komunikacji politycznej i marketingowej w trakcie kampanii wyborczej.
  9. Doradztwo w zakresie poprawno艣ci (merytorycznej i estetycznej) realizowanych przez kandydata/tk臋 materia艂贸w wyborczych(radiowych, prasowych, internetowych, drukowanych) oraz poprawno艣ci i skuteczno艣ci przeprowadzanych dzia艂a艅 marketingowych(typu door-to-door, eventy, spotkania bezpo艣rednie, konference prasowe itp.).
  10. Doradztwo w zakresie doboru podwykonawc贸w us艂ug zapewniaj膮cych odpowiedni poziom merytoryczny.
  11. Doradztwo w zakresie rozwi膮zywania sytuacji kryzysowych powsta艂ych w trakcie kampanii wyborczej.
  12. Doradztwo w zakresie poprawnego funkcjonowania sztabu wyborczego i wsp贸艂pracy z聽danym kandydatem/tk膮

KOSZT DORADZTWA POLITYCZNEGO

Koszty ustalane s膮 indywidualnie, w zale偶no艣ci od potrzeb danego kandydata czy danej kandydatki.

Istniej膮 dwie mo偶liwo艣ci zap艂aty za us艂ugi doradcze:

1)聽聽- w formie zadatku dla Wykonawcy 50% kwoty 10 dni po podpisaniu umowy

-聽聽聽聽聽聽30% kwoty po zatwierdzeniu wst臋pnej koncepcji

-聽聽聽聽聽聽20% po wykonaniu szkolenia, nie p贸藕niej ni偶 w dniu zako艅czeniu kampanii wyborczej

2)聽-聽w formie zadatku dla Wykonawcy 50% kwoty, 10 dni po podpisaniu umowy

- pozosta艂膮 cz臋艣膰 kwoty p艂atna w r贸wnych ratach ka偶dego miesi膮ca